![[ title]](http://www.hasicskelisty.sportovnilisty.cz/img/_antialias__antialias_67b8d73f-af93-4f2d-9ac1-74a3ba2bac7f_ca9c39f2aecb7a31d2ca46fabbb19e15_a062974a11f473e69206811928d75f45.jpg)
Jeden operátor odbavil za jednu dvanáctihodinovou směnu průměrně 144 hovorů. Z uvedeného celkového počtu volání bylo k dalšímu řešení předáno pro hasiče, policii nebo zdravotnickou záchrannou službu pouze 39 866 událostí, což je necelých 13 procent.

Jedním z nejpalčivějších problémů při příjmu tísňových volání jsou dlouhodobě zlomyslná volání. Tak je definováno každé volání, které neslouží k oznámení události v případech, kdy je ohrožen život, zdraví, majetek nebo veřejný pořádek.
Oslava narozenin tísňové linky 112 v kladenském Centralu se povedla (VIDEO)
Operátoři se v těchto případech setkávají s náhodným vytočením tísňových linek, omyly, dotazy nebo stížnostmi nesouvisejícími s tísňovým voláním. Velkou část tvoří také telefonáty lidí pod vlivem alkoholu nebo dalších návykových látek.
Žerty dětí i skutečné případy zlomyslného zneužití k vyvolání planého poplachu rovněž nejsou výjimkou. Zlomyslná volání tvoří více než 80 procent všech hovorů na linky 112 a 150!