![[ title]](http://www.hasicskelisty.sportovnilisty.cz/img/_antialias__antialias_7d1afa56-9a9d-4217-bc95-81568108a9f9_7280b190ca4cb6395b33caf93f0b7d2d_ad9945a7508622ac48d7b9161d81706e.jpg)
Vozidlo sjelo z komunikace a zřítilo se na cestu, která v místě nehody pod komunikací podchází.
Jednalo se o naprosto ukázkový případ eCall, protože řidič nebyl schopen najít telefon a sám si přivolat pomoc. Navíc se jednalo o cizince, pro kterého by bylo těžké popsat, kde se přesně nachází a nehoda se navíc stala v noci.

Díky eCall znal operátor, který ho přijal, okamžitě polohu havarovaného vozu a bez prodlení vyrážela na místo také Policie ČR a Zdravotnická záchranná služba.
Hasiči na místě provedli protipožární opatření a likvidaci úniku provozních kapalin. Zraněný řidič byl předán Zdravotnické záchranné službě.
Co vše musí operátoři zvládnout? Třeba žádost na linku naděje Ježíše Krista
Jak eCall funguje? V případě dopravní nehody zahájí palubní zařízení eCall ve vozidle tísňové volání, prostřednictvím kterého dojde ke spojení s telefonním centrem tísňového volání 112.
Právě jednotné evropské číslo tísňového volání 112 je stejně jako ve všech státech Evropské unie dostupné a zdarma i v České republice, umožňuje zavolat pomoc zdravotnické záchranné služby, policie či hasičů s určením polohy volajícího pomocí jediné tísňové linky.