![[ title]](http://www.hasicskelisty.sportovnilisty.cz/img/_antialias__antialias_da8b5359-c45e-4ded-bcc8-5afc1555a8f5_82d61ddcb33ec163161283e9faebf968_ca22a29d10df0eccf353ee9ed209592d.jpg)
Šest minut po ohlášení události bylo první vozidlo hasičů na místě a provedeným průzkumem bylo zjištěno, že požár je většího rozsahu. Dále bylo zjištěno, že autobus je poháněn palivem CNG, které je umístěno v tlakových lahvích ve střešní nástavbě. K události byl následně vyslán velitel čety se Škodou Yeti a také cisternová automobilová stříkačka CAS 30 Tatra 815/7.
Hasičům se podařilo požár dostat pod kontrolu. Následně provedli ochlazení tlakové nádrže na střeše vozidla. Podle vyšetřovatele byla příčinou požáru technická závada v motorovém prostoru. Škoda vzniklá požárem byla vyčíslena na čtyři miliony korun.
Požár se stal při manipulační jízdě, takže v něm byl pouze řidič, který autobus zastavil u krajnice na základě signalizace závady na přístrojové desce. Podle zástupce ČSAD bylo vozidlo v provozu tři roky.