V pražské Libni v ulici Františka Kadlece kontaktoval v minulých dnech operační středisko systém e-call a přivolal pomoc záchranářů po dopravní nehodě.
Tento systém e-call vůbec poprvé zafungoval v hlavním městě na křižovatce ulic Františka Kadlece a Prosecké.
Operační středisko vyslalo na pomoc hasiče z nejbližší stanice Holešovice, družstvo a technický automobil s vyprošťovacím zařízením, Zdravotnickou záchrannou službu i policii.
Hasicskelisty.cz: Hasiči na Vysočině přijali v loňském roce na tísňových linkách více než 123 tisíc hovorů
Jednalo se o dopravní nehodu dvou osobních automobilů, z nichž jeden, Ford Focus si pomocí systému e-call zavolal pomoc po kolizi se Škodou Fabia.
Boční náraz do motorové části aktivoval air bagy obou vozů i zmíněný systém e-call.
Tento systém e-call vůbec poprvé zafungoval v hlavním městě na křižovatce ulic Františka Kadlece a Prosecké.
Operační středisko vyslalo na pomoc hasiče z nejbližší stanice Holešovice, družstvo a technický automobil s vyprošťovacím zařízením, Zdravotnickou záchrannou službu i policii.
Hasicskelisty.cz: Hasiči na Vysočině přijali v loňském roce na tísňových linkách více než 123 tisíc hovorů
Jednalo se o dopravní nehodu dvou osobních automobilů, z nichž jeden, Ford Focus si pomocí systému e-call zavolal pomoc po kolizi se Škodou Fabia.
Boční náraz do motorové části aktivoval air bagy obou vozů i zmíněný systém e-call.
(pšt, hasicskelisty.cz, zdroj a foto: HZS Praha)